Wil je deze LEXUS LEXUS IS250 uit 2006 of een vergelijkbare kopen? Autocoach checkt en regelt alles voor je.
Datum eerste toelating
10-03-2006
Brandstof
Benzine
Transmissie
Onbekend
Tellerstand
Onbekend
Motorinhoud
2.500 cc
Brandstofverbruik
9.8 l/100km
Kenteken | 40-SL-XX Switch kenteken |
Merk | LEXUS |
Model | LEXUS IS250 |
Tellerstand | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Transmissietype | Onbekend |
Kleur | Blauw |
Type lak | Onbekend |
Tint | Onbekend |
Uitvoering | GSE20L-AEFLHW(1A) |
Carrosserievorm | Sedan |
RDW type |
Onbekend
|
RDW variant |
GSE20(E)
|
RDW uitvoering |
GSE20L-AEFLHW(1A)
|
RDW handelsnaam |
LEXUS IS250
|
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Soort bekleding | Onbekend |
Interieurkleur | Onbekend |
Type voertuig |
Personenauto
|
Typegoedkeuringsnummer | e11*2001/116*0206*00 |
Plaats chassisnummer | r. op randprofiel onder motorkap |
Referentiecode producent | 0516K |
Omschrijving defect | De gebruikte remvloeistof heeft onvoldoende smeereigenschappen. Hierdoor kan het achterste afsluitrubber van de hoofdremcilinder droog worden. |
Materiële gevolgen | Zweten of langzaam lekken van remvloeistof via het afsluitrubber. Hierdoor kan er te weinig remvloeistof in het remsysteem aanwezig zijn, waardoor de remcapaciteit kan verminderen. Wanneer de remvloeistof onder het minimumniveau daalt, zal het waarschuwingslampje van het remsysteem op het dashboard gaan branden. |
Mogelijk gevaar | Een (verkeers)ongeval met letselschade |
Beschrijving van het herstel | De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het afsluitrubber in de hoofdremcilinder vervangen. Indien de remvloeistof in de rembooster gelekt heeft zal tevens de rembooster vervangen worden. |
Contactinformatie consument |
Telefoonnummer: 0800-0369 Internetadres: Nog niet bekend |
Meer informatie bij de RDW | Details terugroepactie |
Referentiecode producent | 3524A |
Omschrijving defect | De bevestigingsmoer van de ruitenwisserarm aan de ruitenwissermotor is met een onvoldoende moment vastgezet. Hierdoor kan de ruitenwisserarm losraken. |
Materiële gevolgen | Verminderde werking of uitval van de ruitenwisserinstallatie. Hierdoor kan het zicht van de bestuurder verminderd worden. |
Mogelijk gevaar | Een (verkeers)ongeval met letselschade |
Beschrijving van het herstel | De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de verbinding van de ruitenwissserarm controleren en nieuwe moeren monteren. |
Contactinformatie consument |
Telefoonnummer: 0800-0369 Internetadres: Nog niet bekend |
Meer informatie bij de RDW | Details terugroepactie |
Referentiecode producent | BGG23 |
Omschrijving defect | Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. |
Materiële gevolgen | De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling. |
Mogelijk gevaar | Verhoogde kans op letsel bij een ongeval |
Beschrijving van het herstel | De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen. |
Contactinformatie consument |
Telefoonnummer: 0800-0369 Internetadres: Nog niet bekend |
Meer informatie bij de RDW | Details terugroepactie |
Referentiecode producent | CGG28 |
Omschrijving defect | De brandstofdruksensor is met een onjuist aanhaalmoment vastgezet. Hierdoor kan de pakkingring na verloop van tijd minder goed afdichten. |
Materiële gevolgen | Als de pakkingring niet goed afdicht kan er brandstoflekkage ontstaan. In de buurt van een ontstekingsbron neemt het risico op brand dan toe. |
Mogelijk gevaar | Brand met letselschade |
Beschrijving van het herstel | De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de pakkingring van de brandstofdruksensor vervangen. |
Contactinformatie consument |
Telefoonnummer: 0800 0369 Internetadres: Nog niet bekend |
Meer informatie bij de RDW | Details terugroepactie |
Emissieklasse |
Euro 4
|
Energielabel | E |
CO2 uitstoot |
231 g/km
|
Verbruik gecombineerd |
9.8 km/liter
|
Verbruik in de stad |
13.5 km/liter
|
Verbruik buiten de stad |
7.7 km/liter
|
Aantal cilinders |
6
|
Motorinhoud |
2.500 cc
|
Turbo | Nee |
Vermogen |
Onbekend
|
Type gasinstallatie |
Onbekend
|
Topsnelheid | Onbekend |
Acceleratie 0/100 | Onbekend |
Aandrijving | Onbekend |
Kleur | Onbekend |
Soort bekleding | Onbekend |
Aantal sleutels | Onbekend |
Aantal handzenders | Onbekend |
Wegenbelasting | Onbekend |
Bijtelling | Onbekend |
Naast de gratis kenteken check, kun je een zeer uitgebreide occasion aankoopcheck uitvoeren. Alle voertuiginformatie uit de markt die jij als autokoper wil weten op 1 plek om verrassing voor, op of na de aanschaf te voorkomen.
Blijkt na de screening van het autoverleden, de deal en voorwaarden de auto de moeite waard, is het belangrijk om de LEXUS op locatie zorgvuldig te bekijken en de kwaliteit te beoordelen. Onderstaande onderdelen komen bijvoorbeeld aan bod in onze uitgebreide occasionkeuring. Klik hier voor voorbeeld rapport.